verklighet

Jag hatar när man inte vet om de man drömmer är verklighet. Tänk så drömmer man om saker som kommer att hända eller som har hänt i ett tidigare liv? tänk så är jag död just precis nu och jag drömmer. Drömmer om mitt gamla liv. I natt så drömde jag att jorden höll på att gå under, En stor komet var påväg mot oss. Och vi kunde inte göra något åt saken. Jag såg kometen komma närmre och närmre, och allt kändes så verkligt. Drömmen var inte så " filmatiserad" utan det kändes på riktigt. Mina vänner, familjer, bekanta och obekanta .. vi var så hopplösa. Vi väntade på undergången. Den var vacker i skyn. Ett stort täcke av eld spred sig över våra små kroppar.
Usch
tar en macka på det
Vänliga hälsningar Sten och stanley

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0