Armed with a mind

Känns skönt att vakna varje dag och vara stolt över den man är. Kallar mig själv inte självgod. Verkligen inte, för så är inte fallet. Utan jag är stolt över att vara Jesper Vesterlund. Jag är stolt över mina val i livet, jag har ingen ånger överhuvudtaget och jag skäms inte. Detta är jag. Ja, jag har ADHD. Jag är hyper, jag är nykter, jag är vegan, jag är som en nål i mångas ögon OCH JAG KUNDE INTE TRIVAS BÄTTRE!
Och alla motgångar bara stärker lilla mig. För som sagt, jag är beväpnad med en hjärna. Inte med muskler eller vapen. Ni som försöker bräcka mig kan bara fortsätta, för jag kommer alltid vara jag och inget mer med det.
Alla förutfattade meningar om mig , fuck that. Känner ni inte mig ska ni inte heller dömma mig
puss och kram skumbanan

Kommentarer
Postat av: Ebba

Jag gillade det där med skumbanan!

2011-12-13 @ 12:18:41
URL: http://meetatlake.blogg.se/
Postat av: moa

<3

2011-12-14 @ 20:53:54
URL: http://stoppamigijuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0